Ontola > Zdraví > diskuze
| Nahlásit

Agolutin menstruace 2 dny, 3 den hnedy vytok

Moc vas prosim o radu, uz dva mesice mam problemy s menstruaci, prvni mesic jsem mela ms pouze 2 dny a ted jsem mela zpozdeni 22 dni, tak jsem sla na gyndu, tam mi pan dr řekl, ze tam nic neni a pichl mi injekci, ze to dostanu do 14 dnu a ja to dostala za 4 dny, den predtim se mi objevil poprve hnedy vytok a druhy den jsem to dostala, prvni den trochu silne a 2 dny malo, hned jak mi to skončilo se obevil hnedy vytok, antikoncepci neberu, jde o to, ze nevim, jestli to je v poradku, nebo mam jit k lekari, docela se bojim, co to muze znamenat, moc dekuji za odpovedi.
Témata: menstruace

1 reakce

| Nahlásit
Z toho co pises mi vyplývá, ze jsi hodně mladá. Cyklus nemusí být pravidelný a nemusí to znamenat vůbec nic. Nestraník se, dej tomu čas. Lékař by ti jistě řekl, kdyby se něco dělo.
 Anonym
Odpovídat lze i bez registrace. Dodržujte pravidla Ontoly
Vložit: Obrázek