| Nahlásit

SNN -Prosím o radu


Problém mám od 15 let,dnes mi je 70 a stále denně trpím a bojuji.Jsem zdravá,velmi vitální a fyzicky aktivní.Mohu pracovat,cvičit  ,sportovat,ale nemohu v klidu odpočívat a spát.Po usnutí se brzy budím s tou úděsnou cukaturou.Měla jsem jen jedno dvouleté období klidu,když zemřel můj manžel.Domnívám se ,že hrozné silnější trauma utlumilo na čas problém se strašným neklidem v nohou.Jinak mi při záchvatu pomáhá studená sprcha ,opakovaná někdy i 5 krát za noc.Prochlazená usnu a za 2 hodiny se proces opakuje.Napište,prosím své zkušenosti.Děkuji
Témata: Nezařazené

6 reakcí

| Nahlásit
Pro paní Anonym 110724 jsem přesně ve Vašem věku a situaci. Já jsem dopadla tak,že jsem závislá na Hypnogenu, jinak nemám šanci se trochu vyspat. Způsob svého léčení jsem popsala dnes ve svém dnešním příspěvku. Zdravím a přeji zlepšení zdraví.
| Nahlásit
své léčení jsem popsala v diskuzi " jak se léčí SNN a jak se dívám na datum Vaší prosby, tak mám trochu zpoždění se svou radou a doufám že jste si do dnešního dne nějak poradila Zdravím
| Nahlásit
Ahoj, dle komentáře píšeš že trpíš syndromem neklidných nohou a obracíš se na dotaz SNN. Nevím zda jsi pochopila co ta zkratka znamená. SNN je Svaz slouchově postižených osob se svou problematikou se sluchovým postižením a tinitem. Se syndromem neklidních nohou doporučuji osobního lékaře či rehabilitační pracovníce.
| Nahlásit
To se mi nezdá. Syndrom neklidných nohou má:
a) vlastní vlákno
b) rehabilitační pracovnice či osobní(?) lékař s tím asi nic neudělá. Problematika není vůbec dořešena.
c) zkratku SNN si může vyložit každý jinak. Mne svaz neslyšících vůbec nenapadl. Takže bych to vlákno brala podle toho, co je v něm napsáno za problém.
| Nahlásit
Neurolog mi předepsal Mirapexin,přečetl jsem si ty jeho vdlejší účinky zatím jsem neměl odvahu ho vzít. Už ho tu mám asi týden. Já vím, že každý může mít tyto účinky jiné ale přesto se ptám, bere někdo tento lék, má s ním někdo zkušenost, pokud se týká těch vedlejších hrůzných účineků. HAlucinace, zrakové, sluchové, agresivita, patologické hráčství, náhlé usínání a podobné. Hodně často řídím auto,tak se těch účineků bojím. Poraďtte.
| Nahlásit
Taky trpím syndromem neklid. nohou, trpěla jím i moje matka, vzpomínám jak nemohla spát, vždycky brala na TO léky na spaní a nakonec ve stáří z ní byla skoroP"feťačka", dnes vím jak je to hrozné, lékům se bráním, ale někdy mám v zoufalství už chuť s nohama praštit, aby ta bolest byla větší než sám syndrom:(.Jsem chronicky nevyspalá, teď mám i pocit, jak jsem "vyšťavená". Je to zajímavé, jak je medicína nedokonalá, když si s takovou věcí neporadí.
 Anonym
Odpovídat lze i bez registrace. Dodržujte pravidla Ontoly
Vložit: Obrázek