| Nahlásit

Antibiotika a jejich vedlejší účinky na trávicí ústrojí (střeva)

dobrý den, chtěla jsem se zeptat jaké vedlejší účinky mají antibiotika převážně na trávicí ustrojí střeva.Od té doby co jsem užívala antibiotika už mám asi 2 měsíce velmi nafouklé bricho a průjem. Je možné že mi mohli nějak rozhodit mikroflóru ve střevech? Dá se to nějak napravit?Děkuji.
Témata: průjem
Diskuze
| Nahlásit
Pokud já, coby laik, vím, tak to možné je, protože antibiotika mohou vybít i prospěšné mikroorganismy v těle, zejména ve střevech. Doporučuju jíst jogurty, kefíry a koupit přípravky obsahující laktobacily (např. Probio-Fix a podbně, v lékárně vám určitě poradí) a k tomu něco, co obsahuje dostatek vlákniny (vláknina tvoří vhodné prostředí pro prospěšnou mikroflóru).
| Nahlásit
Raději informujte ošetřujícího lékaře, může změnit předepsanou léčbu.
| Nahlásit
DOBRY DEN,chtela jsem se Vas jen zeptat,jesli antibiotika mohou zpusobit zvraceni krve a ve stolici krev....Dekuji M.
 Anonym
Odpovídat lze i bez registrace. Dodržujte pravidla Ontoly
Vložit: Obrázek