| Nahlásit

Antibiotika a slunce, proč to nejde dohormady?

Témata: antibiotika

13 reakcí

| Nahlásit
Protože některá antibiotika (tetracyklin atd.) zvyšují citlivost pokožky na UV záření.
| Nahlásit
protože pak budeš mít na sobě červené drobné pupínky které nevypadají zrovna nejlíp. asi týden a půl než se to ztratí. nedoporučuju bohužel to mám vyzkoušené
| Nahlásit
jo souhlasím, dobírala jsem antibiotika a den na to jsem šla do solárka a celá jsem se osypala a strašně to svědilo.
| Nahlásit
Při užívání chloramfenikolu jsem se slunila a výsledek - nemohla jsem na nohu.
| Nahlásit
a jak dlouho po tom co prestanu brat antibiotika muzu do solarka? prosim
| Nahlásit
Taky bych chtěla vědět prosím, kdy mohu do solárka a na slunko a pít alkohol když jsem dobrala ve středu antibiotika. Děkuji
| Nahlásit
Asi za týden po dobrání antibiotik, záleží na na druhu léků.
| Nahlásit
Ve středu mám dobrat antibiotika a jedu k moři.Prosím vás myslíte ,že se můžu opalovat hned jak antibiotikum doberu ? nebo spíš po jaké době od dobrání můžu na slunce ? ..Děkuji
| Nahlásit
Dobrý den, beru Nitrofurantoin uz asi 3 mesice. Po dobrání stačí taky tyden abych mohla do solárka?
| Nahlásit
Do solárka bys neměla nejlépe chodit nikdy. Ta žlutá teplá věc na obloze taky opaluje.
| Nahlásit
mam problém s opalováním. Proto chci zkusit solarko. Stačí teda ten týden po dobrání? Děkuji za odpověď
| Nahlásit
Ad Rekyzom, dej tomu delší dobu. Ono pořídit si kvůli tomu vyrážku, to je pak pozdě.
| Nahlásit
Pěkný den-můžu jít do solárka,když si zavádim antibiotikou mast.Na gynekologii zjištěn strekte a klebsiella.Děkuji za odpověď
 Anonym
Odpovídat lze i bez registrace. Dodržujte pravidla Ontoly
Vložit: Obrázek